Wednesday, September 28, 2022
Homeঅর্থনীতিrealme Fan Festival is Coming with the Theme “Keep It Real”

realme Fan Festival is Coming with the Theme “Keep It Real”

realme Fan Festival is Coming with the Theme “Keep It Real” bringing exciting offers for fans

 

Dhaka 08 August 2022 :

 

realme, the world’s fastest growing smartphone brand, has officially kicked off the realme Fans Festival 2022 – a global campaign, today with the theme “Keep It Real”, while the 4th anniversary is coming soon on August 28, 2022.

As a brand targeted at youth, realme aims to provide leap-forward performance and trendsetting design at reasonable prices. With the “Keep It Real” mentality, realme always focuses on the fans,the community, and the mission to empower the next generation of youth.

realme has accomplished a lot in the past 4 years. To thank the realme fans and their support, realme will hold the Fans Festival with various online campaigns and offline events globally this year. The “REAL FAN STORY” online campaign will be launched on realme global official Twitter account and Community on August 10 2022.

realme Bangladesh will also be a part of the global campaign and details about the “REAL FAN STORY” can be found on their local official facebook page.

During this time, customers and realme fans will be able to experience various special offers both online and offline from the 8th to 28th of August. realme has attained design leadership with their trendy designs which the youth find very appealing and their design master the realme GT Master Edition will be available in all their outlets during this time at only BDT 34,990 along with a live stream holder as a gift.

Apart from that on the purchase of all 9 pro 5G series phones, customers will also get a live stream holder as gift from all outlets as well. It does not end there, on the purchase of any model from their brand shops, customers will get realme sports water bottle.

Furthermore, on Daraz there will be Daraz Shop Mania Campaign from the 8th to 14th where realme fans will get upto 14% off on youth favorite handset models from their C series, Number Series, narzo series and GT Series along with 0% EMI facilities up to 12 months on selected bank cards. Similar to the offline campaign, online customers of GT Master Edition and 9 pro 5G series  will also get live stream holder as gifts with every purchase.

This is just the beginning, this whole month realme will announce more exciting offers.

At this special moment, realme will also announce its new strategy for entering the 2nd stage of growth as a startup, and will further refine its focus on targeted, long-term growth.

 

‘কিপ ইট রিয়েল’ থিমে শুরু হলো রিয়েলমি ফ্যান ফেস্ট, থাকছে আকর্ষণীয় অফার

 

ঢাকা আগস্ট ০৮ ২০২২ :

 

সম্প্রতি বিশ্বের সবচেয়ে দ্রুত বর্ধনশীল স্মার্টফোন ব্র্যান্ড রিয়েলমি ‘কিপ ইট রিয়েল’ থিম নিয়ে বহুল প্রতীক্ষিত রিয়েলমি ফ্যান ফেস্টিভ্যাল-২০২২ শুরু করেছে। আগামী ২৮ আগস্ট উদযাপন করা হবে রিয়েলমি’র চতুর্থ গ্লোবাল প্রতিষ্ঠাবার্ষিকী।   

তরুণদের পছন্দকে অগ্রাধিকার দিয়ে সবসময় দারুণ প্রাইজিংয়ে দুর্দান্ত পারফরম্যান্স ও ট্রেন্ডি ডিজাইনের ফোন নিয়ে আসছে রিয়েলমি। ‘কিপ ইট রিয়েল’ মানসিকতার সাথে সঙ্গতি রেখে রিয়েলমি তাদের ফ্যান ও কমিউনিটির প্রয়োজনকে প্রাধান্য দেয় এবং তরুণ প্রজন্মকে ক্ষমতায়ন করাই এই ব্রান্ডের প্রধান লক্ষ্য।

গত চার বছরে রিয়েলমি অনেক কিছু অর্জন করেছে। রিয়েলমির এই পথচলায় ফ্যানদের আকুণ্ঠ সমর্থন অর্জন করেছে। ফ্যানদের এই সমর্থনের জন্য তাদের প্রতি কৃতজ্ঞতা জানাতে, এ বছর বিশ্বব্যাপী বিভিন্ন ক্যাম্পেইনের আয়োজন করা হবে। আগামী ১০ আগস্ট রিয়েলমি’র গ্লোবাল অফিসিয়াল টুইটার একাউন্ট ও কমিউনিটিতে ‘রিয়েল ফ্যান স্টোরি’ শীর্ষক অনলাইন ক্যাম্পেইন চালু করা হবে। রিয়েলমি বাংলাদেশও এই গ্লোবাল ক্যাম্পেইনের অংশ এবং তাদের অফিশিয়াল ফেসবুক পেজে এই ক্যাম্পেইন সম্পর্কে আরও বিস্তারিত জানা যাবে।  

৮ থেকে ২৮ আগস্ট ক্যাম্পেইন চলাকালীন সময়ে ক্রেতা ও রিয়েলমি ফ্যানরা অফলাইন ও অনলাইনে দুর্দান্ত সব অফার উপভোগ করতে পারবেন। রিয়েলমি ট্রেন্ডি ডিজাইন উদ্ভাবনের মাধ্যমে বাজারে ডিজাইন লিডার হিসেবে নিজেদেরকে প্রতিষ্ঠিত করেছে। ক্যাম্পেইন চলাকালীন রিয়েলমি’র ডিজাইন মাস্টার স্মার্টফোন জিটি মাস্টার এডিশন সকল আউটলেটে পাওয়া যাবে ২০০০ টাকা ছাড়ে মাত্র ৩৪,৯৯০ টাকায়। ক্রেতারা এই সিরিজের ফোনের সাথে উপহার হিসেবে পাবেন লাইভ স্ট্রিম হোল্ডার। এখানেই শেষ নয়, রিয়েলমি ব্র্যান্ড শপ থেকে যে কোনো মডেলের স্মার্টফোন কিনলে ক্রেতাদের জন্য উপহার হিসেবে থাকছে স্পোর্টস ওয়াটার বোতল।  

তাছাড়া, দারাজ শপাম্যানিয়া ক্যাম্পেইন (৮-১৪ আগস্ট) থেকে রিয়েলমি সি সিরিজ, নাম্বার সিরিজ, নারজো সিরিজ ও জিটি সিরিজের যে কোনো স্মার্টফোন কিনলেই ক্রেতারা পাবেন ১৪% পর্যন্ত ছাড়। এছাড়া নির্দিষ্ট কিছু ব্যাংক কার্ডের ক্ষেত্রে থাকছে ১২ মাস পর্যন্ত ০% ইন্টারেস্টে ইএমআই সুবিধা। অফলাইন ক্যাম্পেইনের মতো অনলাইন থেকেও ক্রেতারা জিটি মাস্টার এডিশন ও ৯ প্রো ৫জি সিরিজের স্মার্টফোন কিনলে উপহার হিসেবে পাবেন লাইভ স্ট্রিম হোল্ডার। এতো সব দুর্দান্ত অফারের পাশাপাশি এ মাসে রিয়েলমি ফ্যানদের জন্য অপেক্ষা করছে আরও অনেক আকর্ষণীয় অফার।  

স্টার্টআপ ব্র্যান্ড থেকে বাণিজ্যিক বিকাশের দ্বিতীয় স্তরে প্রবেশ করেছে রিয়েলমি। এই আনন্দঘন মুহূর্তে নতুন বাণিজ্যিক কৌশলের ঘোষণা দিবে রিয়েলমি এবং দীর্ঘমেয়াদী প্রবৃদ্ধির লক্ষ্যমাত্রা অর্জন করতেও তৎপর থাকবে তরুণ-প্রজন্ম কেন্দ্রিক এই স্মার্ট ডিভাইস ব্র্যান্ড।    

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular